Je winkelwagen is momenteel leeg!
Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische artikelen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Om uw retour te voltooien, hebben we een kassabon of bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Elk artikel dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om te bevestigen dat we uw retourartikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen:
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
Afgeprijsde artikelen
Alleen artikelen tegen de normale prijs kunnen worden terugbetaald. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons een e-mail.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker. Zij worden op de hoogte gebracht van uw retour.
Retourzendingen verzenden
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd variëren voordat het geruilde product u bereikt.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons via onze contactformulier voor vragen over terugbetalingen en retouren.